2011. április 20., szerda

Első bejegyzés...

Nos hát én is blog írásra adtam a fejem, csupán azért, mert nem tudok mindenkinek levelet írni, így viszont mindenkihez eljut a mondandóm, aki kíváncsi rám.
Holnap délután indulok haza Húsvétolni a családdal, és gondoltam előtte megosztom veletek, hogy telt az első pár napom idekint Münchenben.
Március 30-án este érkeztem vonattal...kocsival jutottam el a szállásra, ami nem a legszuperebb, hagy némi kívánnivalót maga után...(hogy finoman fejezzem ki magam). Annyi előnye azért van, hogy jó a közlekedés, és a lehetőségekhez képest egész normális környéken van. Végülis azért esett a választásom a hostelre (vagy hívhatjuk munkásszállónak is...:))) ), mert így látatlanban nem mertem hosszabb időre semmit sem lekötni. Remélem júniusig sikerül találni valami normális és megfizethető lakást, ami nem könnyű.
Szóval visszatérve az első napra, minden kicsit idegen volt, de azt hiszem ez normális... Másnap, 31-én bementem a városba, és rögtön a főpályaudvaron sikerült eltévednem, miközben a bérletárusító helyet/bodegát/standot/irodát kerestem... Bő fél órát kóvályogtam körbe-körbe, mire megtaláltam. A bérlet ára egyébként egész korrekt, 54 eurót fizettem érte, és ezért mindent használhatok a városban, a 3. zónán belül. Azt hiszem 4 zónára, gyűrűre van felosztva a város... De ebben még nem vagyok járatos. Lényeg, hogy megérte megvenni, eddig kétszer találkoztam ellenőrrel... :) A bűntetés egyébként 40 euro...
Az első nap hamar eltelt, és el is fáradtam a végére.
Április elsején volt az első munkanapom, stílusosan bolondok napján... :D Gyorsan eltelt, bemutattak, körbevezettek, az első pár órában semmihez nem volt hozzáférésem, így nem sok mindent csináltam.
Az első hétvégén itt volt a volt kollégám és barátai, velük és pár újdonsült ismerőssel és kollégával töltöttem az egész szombatot. Egyszóval remek első hétvégém volt itt Münchenben... de ezt egy következő bejegyzésben majd... bevezetésnek ennyi is elég. :)
Folyt.köv.

u.i.: Tehetnétek javaslatokat, hogy milyenek legyenek a színek... nem tudom elég olvasható-e a szöveg. :) Köszönöm előre is.:)

5 megjegyzés:

  1. Látom a szóismétlés megy. Na sebaj, első irománynak megteszi. :))

    VálaszTörlés
  2. Hajrá, hajrá! Csak így tovább! Király kis iromány! :) Nekem teccenek a színek. Megy a like! :D

    VálaszTörlés
  3. Neikem teccik:) A szin is jo, bar a pink lehet stilusosabb lenne:) Csak viccelek.

    VálaszTörlés
  4. Nahát, nem is tudtam...
    A színek jók!!!! Jó csülközést, sörözést ;)
    Fotókat is tegyél fel!

    VálaszTörlés