2011. április 27., szerda

Második bejegyzés!:))) (Fuldai Havanna klub és egyéb kalandok. :)) )

Mint ígértem, itt a folytatás. :) Ugye az első hétvégénél hagytam abba? Itt volt a volt kollégám, mint már említettem, aki most innen nem messze dolgozik, és egy kisebb csapattal elindultunk az Angol Kertbe, hogy ott élvezzük az itt nem túl gyakori napsütéses időjárást. A délután végére már egész vegyes vágott brigád kerekedett a kis csapatunkból, megismertünk egy itt dolgozó óvónénit (vagy inkább lányt) és a cégünknél dolgozó magyar származású recepciós lány is csatlakozott hozzánk. Az estét egy koktélbárban folytattuk, ahonnan még páran mentek tovább a Kunstparkba... :)

A vasárnap csendesen telt, este a Hirschparkba mentünk újdonsült ismerősömmel, egyben reménybeli leendő lakótársammal és a kedvesével. Itt ittam az eddigi legfinomabb sört itt Münchenben, úgyhogy ez kötelező program lesz, amikor meglátogattok. :)
Az első munkával töltött hetem viszonylag csendesen telt. Szerdán (vagy csütörtökön?) végre lett netem is, így tudtam kommunikálni az otthoniakkal és életjelt adni magamról. Komolyan mondom, hogy az egy hét net nélkül rendesen megrázó volt. :D Sosem gondoltam, hogy ennyire függhetek tőle.

A második hétvége hamar eltelt, szerencsére ismét jó idő volt. :) Vasárnap indultam Fuldába, ahova 5 napos Catia tanfolyamra küldtek, egy lengyel kolléganőmmel. A tanfolyam több volt, mint unalmas, de talán azért, mert a tanár nem sok gyakorlati tapasztalattal rendelkezett, és volt, hogy nekünk kellett kiigazítanunk. :)) Az estéket a tíz méterre levő Havanna vendéglátóipari egység emeletén töltöttük (na nem mindet... csak hármat. :D ) Az utolsó alkalom különösen jól sikerült számomra, amikor is egy kissé erősre kevert (rázott?) Mai Taitól elhajoltam csöppet, így a pénteki utolsó oktatási napot agonizálva töltöttem. Különösen a reggel volt fájdalmas... :))) Pénteken visszatértünk Münchenbe, este pedig ellátogattunk a HB-ba.

A harmadik hétvégén ismét ragyogó idő volt, Olimpiapark és Angol Kert volt a program szombat, vasárnap.
A húsvét előtti pár nap hamar eltelt... és sajnos az ünnepek is. Jó volt kicsit otthon lenni.
Hát röviden ennyi a történt eddig...

Lakáskeresőben vagyok, lakótárssal vagy anélkül, de jó lenne már ellépni erről a helyről. Az egy dolog, hogy túl messze van, de az ún. lakótársak sem nagyon vannak tekintettel a másikra. Különösen egy újonnan beköltözött fickó, aki legutóbb hajnali kettőkor kezdett el mosogatni a konyhában... mivel előtte valamiféle parti volt nála, szólt a "mecsetzene" (na ezt nem tudom jobban leírni, de remélem tudjátok mire gondolok), és ment a dumaparti. Már gondolkoztam valamiféle visszavágón, de kicsi ez a szoba ehhez. :))) Majd a búcsúestén talán... :]

Megváltoztattam a hátteret, hogy tetszik? Nekem az előző jobban bejött, de így talán olvashatóbb. :)

Szép estét Mindenkinek!:) Nemsokára jön a következő rész... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése